Kunderne søger allerede efter din virksomheds ydelser på Google
Google er ubetinget den største søgemaskine i verden, og det er her, dine kunder søger efter ydelser, services eller produkter. Du har derfor mulighed for ikke bare at øge mængden af besøgende til din hjemmeside, men også at øge din omsætning = få flere kunder. Du betaler kun for hvert klik på din annonce, og ikke hvis den blot bliver vist. Derudover har du mulighed for at se præcis, hvor mange besøgende du har fået, og hvor meget omsætning det har givet dig.
Det er en af de helt store fordele, ved at annoncere på Google – gennemsigtigheden.
Google tilbyder forskellige annonceringsprodukter. Hvis du sælger produkter online via en webshop, kan du få vist produktannoncer (Google Shopping). Du kan skabe opmærksomhed i lokalområdet, ved at oprette billedannoncer (der vises på Google´s partner sider, eksempelvis eb.dk), eller du kan annoncere til dem, der allerede har været inde og besøge din hjemmeside.
Uanset hvilken forretning du driver, er der gode muligheder for dig.
Kom godt i gang med Google Ads
Hvis du gør det selv
Du kan, med lidt teknisk snilde og nærmere studeren, selv begive dig ud i Google Ads annoncering. Vær dog opmærksom på, at det kræver en relativ stor indsats, at komme ordenligt i gang med det. Der er rigtig mange elementer, du skal have styr på, før din investering i annonceringen begynder at kunne betale sig. Du kan begynde din Google Ads træning her
Lad mig klare det beskidte arbejde
Ved at lade mig klare din annoncering, er du allerede et godt stykke foran. Med omkring 5 års erfaring i online markedsføring – og 3år med direkte Google Ads erfaring, er du sikret rigtig gode forudsætninger. Jeg benytter mig af de nyeste “taktikker”, og jeg ved, hvor der kan spares penge. Det er min ypperste opgave, at skaffe dig de mest relevante og købeklare besøgende.
Hvad koster det, og hvordan fungerer det?
Det afhænger af størrelsen på dit budget. Hvis jeg skal stå for din annoncering på Google, er det forbundet med 2 omkostninger: Klikomkostninger (til Google), og et gebyr (til mig) for at foretage de praktiske optimerings handlinger. Det er stort set dig selv, der bestemmer, hvor meget det skal koste – altså hvor meget, du vil investere i annonceringen.
Har du en lille, lokal frisør-salon, kan du måske nøjes med et månedligt budget på 1000kr. Driver du en stor landsdækkende servicevirksomhed, kan du stort set bruge alle de penge, du vil.
Processen fungere sådan, at vi har en indledende samtale (enten i form af fysisk møde, skype eller pr telefon). Her spørger jeg ind til din virksomhed, målet med annonceringen, hvilke kunder du vil have fat i, og hvad dine egne forventninger er. Ud fra det, vil jeg efterfølgende komme med et tilbud til dig.
Takker du ja, begynder mit arbejde. Hvis du ikke har annonceret på Google før, vil jeg skulle opbygge en helt ny kampagne til dig – det vil koste en opstartspris, afhængigt af størrelsen. Herefter skal du betale et månedligt gebyr til mig, for at optimere din(e) kampagne(r). Jeg vil 2 gange om måneden aflægge en rapport til dig, hvor du får et overbliv over antallet af besøgende, hvor mange henvendelser det gav, og hvilke tiltag jeg for nyligt har arbejdet med i din konto.
Er du i tvivl om noget?
- Ingen skjulte gebyrer – du kender prisen, inden jeg går i gang
- Ingen bindingsperiode
- Månedlig afrapportering til dig
- Du bestemmer selv budgettet
- Annoncer til dine kunder i det øjeblik, de søger efter dem
Dit navnE-mail AddresseDin beskedLad mig høre mere!