ubonline
Vækst din hjemmeside og bundlinje med SEO
Et overvældende flertal af danskerne bruger Google og andre søgemaskiner, når de søger efter produkter og tjenester. Med UBonlines SEO-tjenester sikrer vi, at din hjemmeside bliver synlig i søgeresultaterne, netop når dine potentielle kunder leder efter præcis det, du tilbyder. Øg din synlighed, tiltræk flere kunder, og se din forretning vokse med vores effektive SEO-løsninger
Få flere besøgende og kunder med SEO
Vi indgår SEO aftale
…hvis der er potentiale for vækst. Jeg hjælper kun virksomheder, hvor jeg ser gode muligheder for vækst via søgemaskine optimering. Dette potentiale identificeres via grundige analyser af marked, konkurrenter, søgeord og meget mere.
En plan udarbejdes
…som du kender på forhånd, og vil have al indsigt i. Søgemaskine optimering er en lang proces, og de mange aspekter skal planlægges nøje. Når en grundig plan er lagt, går arbejdet i gang, og din hjemmeside udvides, optimeres og plejes.
Løbende eksekvering
…af alt fra indholdsskrivning, optimering af nuværende indhold, tekniske forbedringer, linkbuilding, sporing af indsatsen, rapportering til dig og meget mere. Du vil hver måned få tilsendt 1-2 dybdegående rapporter om arbejdet.
et samarbejde skaber bedre resultater
SEO services til dig
Virksomheder er forskellige, og har brug for individuelt SEO arbejde, alt efter deres nuværende situation. Derfor er vores SEO produkter altid skræddersyede til den enkelte virksomhed – og oftest dér, hvor vi kan levere de største resultater. Det hele afhænger af din nuværende situation – og hvis du ikke har en hjemmeside endnu, bør du se nærmere på vores hjemmesideprodukt her.
SEO kan være forvirrende og meget teknisk for dem, der ikke har arbejdet med det før, eller har nogen kendskab til det. Her kan du se en simplificering af vores metodiske fremgangsmåde. Længere nede kan du finde mere dybdegående information.
1. Analyse af din nuværende situation. Hvordan ser din hjemmeside ud rent teknisk, og er indholdet struktureret på en ordentlig måde? Mangler der troværdighedssignaler? Er din hjemmeside indekseret, og bruger du https://? Dette er blot nogle af elementerne i analysen.
2. Udarbejdelse af en plan for situationen i din virksomhed/hjemmeside. Alt efter hvad vi finder i den indledende analyse, lægger vi en struktureret og metodisk plan, ud fra best-practices. Det kan være kreation af indhold/tekst, optimering/strukturering af nuværende indhold og hjemmesideopbygning, opbygning af links til din hjemmeside og meget mere.
3. Arbejdet udføres efter planen, som vi indgår sammen. Planen kan altid ændres – især hvis nye muligheder viser sig essentielle.
Her får du mange års seo erfaring
Hvordan arbejder UBonline med SEO for dig?
et afhænger helt og aldeles af din virksomhedstype, hvad vi skal opnå, hvad din nuværende situation er – og hvordan dit budget ser ud. Her får du nogle af mine guldkorn som jeg ofte arbejder med, når jeg skal øge trafikken til hjemmesider vha. SEO aktiviteter. Bemærk at nedenstående punkter er ganske simplificerede og generelle, og kan desværre ikke direkte bruges på alle hjemmesider. Dette kan bruges som en god start, og er noget, som enhver SEO-arbejder bør have med sig i tankerne.
Den nuværende tekniske tilstand af din nuværende hjemmeside
Hvis du vil vækste din forretning med søgemaskineoptimering, har du naturligvis brug for en hjemmeside. Hvis du lige nu ikke er i besiddelse af en hjemmeside til din virksomhed, kan du klikke her, og se vores webdesign produkt(er).
Hvis du allerede har en hjemmeside, er du klar til at øge mængden af organisk trafik – og derved hvor mange kunder, som den genererer. Det betyder endvidere, at vi kan begynde med en analyse af din hjemmesides nuværende tilstand. Din hjemmeside sandsynligvis forskellige undersider på den, der beskriver dine tjenester, produkter, din forretning osv. På tværs af siderne kunne man udføre en teknisk analyse og se, om den er optimalt bygget strukturelt, teste hastighederne, for at undersøge, om den vises ordentligt på forskellige enheder og skærmstørrelser.
Hvis din hjemmeside eksempelvis kun er optimeret til store skærme (f.eks. computerskærme), kan den være ganske besværlig at navigere i på en mobiltelefon eller sågar en tablet. Dette kan “skade” brugeres oplevelse på din hjemmeside, hvilket resulterer i, at en stor %del af de besøgende vil forlade din side hurtigt. Det essentielle ligger i, om din hjemmeside nemt kan navigeres i på tværs af forskellige enheder og skærmstørrelser. Mere end halvdelen af alle besøg til hjemmesider sker nu om dage via en mobiltelefon, som du kan se her på Statista.
Det er også vigtigt, at din hjemmeside indlæses så hurtigt som muligt, for den besøgende. Hvis den er langsom og den besøgende skal vente for længe, forlader de lynhurtigt siden igen – og du har mistet en potentiel kunde. Derudover kan hjemmeside hastighed også påvirke dine placeringer i søgemaskinerne.
Kort fortalt: hvis motoren (fundamentet) på din hjemmeside ikke fungerer optimalt, kan du ikke forvente at få flere besøgende ved tilføjelse af nye artikler, eller lignende aktiviteter.
Er din hjemmeside sat op til bedst mulig læsbarhed i søgemaskiner?
Alle de store søgemaskiner (primært Google og Bing) tilbyder webmasterværktøjer, der sikrer, at virksomheders hjemmesider kan læses og forstås af søgemaskiner; og dermed vises i søgeresultaterne for forskellige forespørgsler.
For eksempel er Google Search Console og Bing Webmaster Tools essentielle til at levere de korrekte oplysninger om din hjemmeside. Hvis du ikke har sat dine hjemmeside informationer korrekt op i disse værktøjer, kan det være en ganske stor forhindring for vækst af din hjemmeside. Derudover får man en masse data løbende herinde, og brugbare informationer om fejlmeddelelser på forskellige undersider.
Vidste du, at du kan vælge, hvilken version af din hjemmeside (med hensyn til din URL), du vil have vist – og om du vil have det med http:// eller https:// – og at den ene faktisk er bedre?
Har du analyseværktøj installeret på din hjemmeside?
Det er ikke muligt at lave brugervenlige forbedre på din hjemmeside, baseret på brugeradfærd, uden at indsamle data om de besøgende. Når nye tiltag implementeres på hjemmeside, er det altafgørende og se, hvordan brugerne reagerer på det. Derfor skal man kunne sammenligne trafikmængder måned efter måned, år efter år; og i nogle tilfælde uge efter uge. Din hjemmesides succes af afhængig af, at vi kan måle og indsamle data omkring det arbejdem vi lægger i den.
Det mest anvendte analyseværktøj til hjemmesider/brugeradfærd er Google Analytics, og kan installeres uden omkostninger. Dette gør vi naturligvis altid for vores kunder. Der findes også mange andre værktøjer, som kan bruges til andre og mere specifikke formål inden for søgemaskineoptimering, såsom at identificere tekniske fejl på hjemmesiden, avanceret brugeradfærd, analysere links til din hjemmeside, overvåge konkurrenters strategier, udføre detaljerede research af søgeord og meget mere.
Hvor befinder din hjemmeside sig i søgeresultaterne lige nu?
Det er altid et godt udgangspunkt at se, hvilke placeringer din hjemmeside allerede har, og for hvilke søgeord, den rangerer. I disse data gemmer sig en masse indsigter, som kan give nogle gode idéer til lavthængende frugter, som man indledningsvis kan arbejde på, og relativt hurtigt se nogle resultater.
Det kan eksempelvis være data relatereret til relevante søgeord, som du allerede rangerer på, hvor en højere CTR% vil kunne give resultater, mede en bedre meta beskrivelse. Det kan også være, at der er sider, som har hårdt brug for on-page optimering, der indledningsvis kan give et boost i dine placeringer.
En omfattende (fleksibel) plan for din fremtidige SEO vækst
Baseret på ovenstående analyser og rapporter, laves en omfattende plan for de næste skridt, og hvad målet/målene er for denne plan. Planen kan eksempelvis indeholde info om de næste skridt, og hvad der på sigt kan give gode resultater. I de fleste tilfælde skal der bl.a. skrives nyt indhold flere gange om måneden, for både at tiltrække nye besøgende, men også for at vedligeholde relevansen af din hjemmeside. Søgemaskinerobotter elsker at indeksere og vurdere nyt indhold!
I andre tilfælde kan der være et større behov for outreach, hvor der opbygges links til din hjemmeside, fra andre hjemmeside. Dette er relevant hvis eksempelvis allerede har skrevet noget fantastisk indhold.
Alle mine kunder har dog én ting til fælles: der udarbejdes en plan for, hvordan vi vil arbejde mod de bedste placeringer på relevante og specifikke søgeord, som kan drive salg og/eller bookinger til din hjemmeside, og derved vækste din virksomhed.
skal du ha’ hjælp til noget andet?
Måske er du nysgerrig på andre services
Din hjemmeside skal have kvalitetsindhold
Du kan ikke have en hjemmeside der sælger, uden det rigtige indhold. Det kræver tid, erfaring og research at skrive indhold der sælger – og får din hjemmeside vist i søgemaskiner som Google, hvor dine kunder befinder sig. Brug din tid på din forretning, og lad UBonline kreere dit skræddersyede indhold.
Den rigtige hjemmeside giver nye kunder
En hjemmeside er ikke bare en hjemmeside. Designet skal implementeres med en konverterende og salgs-orienteret tankegang – så dine besøgende bliver til kunder. Med mine 10 års erfaring i opbygning af hjemmesider ved jeg, hvad der skal til, for at en stor mængde af dine besøgende vælger at booke netop dine services.
10års erfaring sætter standarden
Jeg lavede min første hjemmeside i WordPress for omkring 10 år siden. I 8 år har jeg udelukkende arbejdet med opbygning af profitable hjemmesider i forskellige brancher, og arbejdet meget med forskellige metoder til markedsføring af hjemmesider. Dette indebærer Google Ads, SEO, Display annoncering, Push-annoncering, native annoncer og meget mere.
Nu hjælper jeg udelukkende mindre virksomheder med udvidelse af deres forretninger via internettet. Dette gør jeg i form af strømlinede hjemmesider, med brugervenlige designs, der “skubber” de besøgende hen mod din kundeportefølje. I forlængelse af dette, kan du få skrevet fængende tekster til din hjemmeside, der ikke bare sælger dine services, men rangerer i søgemaskiner som Google.